fredag den 21. august 2009

Prøve

Jeg er lige ved at øve mig...........

2 kommentarer:

  1. Hej Pia
    Det ser ud til det virker.
    Gad vide hvor lang tid vi kommer til at bruge på dette i starten.

    SvarSlet
  2. Kære Pia
    Du har ikke brugt din blog meget efter du oprettede den. Hensigten med denne visuelle porrtefølje er blandt andet at den kan rumme dine arbejdsprocesser/undersøgende praksis, billeder og refleksioner under og efter arbejdet. Dette skal være med til at synliggøre din arbejdsproces og udvikling i arbejdet med billedkunst.
    Jeg kunne godt tænke mig, at du gennem billeder og tekst/refleksioner fortalte mig og de andre på holdet, hvad du har lavet i den første måned af linjefaget billedkunst. Vis os nogle af dine bedste billeder. Mange hilsner Dorte

    SvarSlet